Back to reality

Japp, imorn är det tillbaka till verkligheten på riktigt.
Imorn börjar skolan, tredje året på gymnasiet, sista skolåret och sen är det dags för vuxenvärlden.
Jag fattar inte att tiden har gått så fort, det känns allvarligt talat som att det var typ några månader sen jag började på gymnasiet och nu helt plötsligt så inser jag att jag ska börja absolut sista året.
Jag ska väl försöka göra det bästa av situationen och ge allt precis som jag alltid gör, men det känns ändå väldigt läskigt för jag vet verkligen inte vad jag ska göra efter det här.
Det enda jag har planerat är en månad i Taizé, minst, det kan bli längre än de fyra veckorna också, men jag vet som sagt var inte hur det blir med det, kanske kommer jag hem efter sommarn, kanske kommer jag hem till jul.
Men det löser sig nog på nåt sätt, det brukar göra det, men det känns ändå som att jag har försökt springa ifrån verkligheten under hela sommarlovet för att slippa tänka så mkt på saken och nu har verkligheten hunnit ikapp mig och brottat ner mig så att jag inte längre kan fly från den.

Men det löser sig nog, det har ju gjort det hittills.

Och om kärleken fångar upp mig så vet man ju aldrig vad som händer ;-)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej gumman =)
jag var tvungen och skaffa en jag med när jag såg din. Lite kul att ha bara för att skriva lite.
Gud va fint du har gjort och du skriver..
Stora kramar Natta

2007-08-20 @ 01:27:54
URL: http://Nathalie91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0