Haha, lyktstolpesvängen ;)

Jag kom på att det hände en väldigt rolig sak på jobbet här om dagen som jag glömt berätta om!
Det var så här att jag körde runt i elbilen med Nathalie och Amanda och så skulle vi svänga inne i parken och jag kom i rätt så hög fart för att vara elbilen och blev tvungen att svänga ganska tvärt.
Efter den svängen så satt Amanda och Nathalie nästan i knät på varandra och hyperventilerade och Amanda utbrast förskräckt "Såg du hur nära lyktstolpen det där var?!" och jag med min totala oräddhet när jag kör skrattade till svar "Nej men det var ju flera millimeter kvar" ;-)
Lite elakt mot Amanda och Nathalie kanske, men jag hade jätteroligt åt det resten av dagen och gick och småskrattade för mig själv medan dem svor som dårar åt mig. Hahaha, det var skojigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0