I just don't know anymore

Nej det är precis så jag känner, jag vet ingenting längre.
Människor är konstiga varelser som är förbannat duktiga på att förvirra varandra och just nu är jag mer förvirrad än någonsin.

Jag vet inte vad jag vill,
jag vet inte vad han vill,
jag vet inte vad som kommer att hända,
jag vet ingenting helt enkelt.

Det enda jag vet är att jag tycker det är väldigt jobbigt just nu och att jag bara känner för att försvinna iväg ett tag och bara vara borta, jag vill helt enkelt inte vara kvar just nu.

Fly fältet,
dra täcket över huvudet och sova i en vecka eller två,
bara dra iväg och slippa tänka.

Slippa gå till skolan bara några timmar efter att jag fått ett psykiskt sammanbrott och har suttit och gråtit hysteriskt jättelänge i famnen på en person som råkade utlösa allt, men som också sedan tröstade mig och höll om mig tills det slutade göra så ont.

Ångesten och ilskan var så stark och så förödande att jag inte visste var jag skulle ta vägen och när han la armarna omkring mig och sa förlåt så brast allt och jag kunde inte stoppa tårarna som rann i strida strömmar. Men fortfarande så höll han om mig, drog bara närmare och höll om mig så hårt han kunde och torkade sen mina tårar, han övergav mig inte. Och det var något som verkligen betydde något för mig, för det fick mig verkligen att inse hur otroligt mycket hans vänskap betyder för mig. Han ställer alltid upp och finns där för mig när jag behöver honom.

Tack för att du finns och ställer upp så som du gör!
Jag kan inte finna ord som beskriver hur mycket det betydde för att du ställde upp så som du gjorde, jag har så många vänner som bara gått ifrån mig när jag blivit så där, när jag fått mina attacker, men du stannade kvar och väntade ut det.
Tack...

image8

Med sådana vänner som du är världen vacker!

Kommentarer
Postat av: Natta

Okey men det måste du verkligen göra..
Jo men jag ringer dig här snart.. ha det så himmla bar tills dess. Pussar

2007-08-28 @ 16:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0