No, he's not like the rest of them.

Det har jag nu fått bekräftat, han var inte som alla andra. Han är speciell, han är verkligen det.
Jag tänker på honom en del och vet väl inte riktigt vad jag ska tro om allt det här egentligen, men nu vet jag i alla fall att det handlade om något mer än fysiskt intresse och vi får väl se var det hela slutar.

Så vad mer finns det att säga i det här inlägget? Jo, jag var på krogen i lördags med Alex, Ida och Lottie. Det var riktigt kul, men slutade med en väldigt baksmälla som höll i sig hela söndagen och huvudvärken är kvar idag också! =|
Helt sjukt vilken baksmälla alltså, har aldrig mått så dåligt dagen efter och hoppas att jag aldrig mer ska behöva känna så igen.

Och idag har jag jobbat och haft det lite småtråkigt på jobbet måste jag ju faktiskt säga, men nu ska jag kliva in i duschen hade jag tänkt och sen blir det nog att krypa ner i soffan och titta på CSI-boxen jag lånade av min moster igår ;) Hihi.

Ha det så bra världen så hörs vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0