Slutet vid HSB, början på vänskap

Ja, idag var sista dagen på sommarjobbet på HSB. Lite tråkigt måste jag ju säga att jag tycker det är, vi har haft så roligt på jobbet jag, Amanda och Nathalie.
Hela dagen har vi gått omkring och tyckt att det känts tråkigt och extra jobbigt blev det när vi gick runt och släckte ner i verkstaden och sen låste och gick tillbaka med nycklarna till Malin.
Men sen kom vi på vad som hade kommit ur de här två veckorna. Vi har gjort en hel del nytta, vi har haft otroligt roligt och skrattat väldigt mkt och bäst av allt är att vi har hittat varandra.
För första gången under mina två år som jag spenderat delvis på Lidingö så kan jag säga att jag har vänner här, Amanda och Nathalie har blivit mina vänner och vi kommer helt klart att fortsätta träffas trots att vi numera inte längre är arbetskamrater!

Så, slutet på HSB-tiden, men början på vår vänskap! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0