Underbara människor!

Ja, jag är omgiven av massa underbara människor, helt klart.
Oscar, bästa och snällaste vännen man kan hitta på denna jord, ställer alltid upp i vått och torrt och det spelar ingen roll hur osams vi är så blir vi alltid sams på ett eller annat sätt :)
Alex, underbara söta blondinen min, helt klart så älskvärd, ibland så behöver man inte säga så mycket. :)
Sanna, du känner mig så väl, utan och innan och vet precis vad jag ska säga så ibland behöver jag inte ens säga det. :)
Tina, min underbara lillesyster, så fin och härlig, helt enkelt underbar! Kan alltid få mig att le genom alla mina tårar och kan alltid hjälpa mig att plocka ihop bitarna av ett krossat hjärta. :)
Niklas, vad vore jag utan dig egentligen? Helt ärligt så vet jag inte det, utan dig så skulle jag nog ibland bli knäpp. Tack för att du alltid lyssnar på mig :)
Jessie, min underbara Jessie, utan dig så funkar det nog inte riktigt, utan dig så skulle jag nog ibland bli störd på riktigt. :)
Alexandra, trots allt så står vi fortfarande här du och jag, enda sedan barnsben har vi tultat omkring runt varandra och trots alla år utan att höras så är vi fortfarande så nära. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0