Jag förstår inte...

Nej jag förstår verkligen inte hur någon kan göra så där! Varför gör man en sådan sak överhuvudtaget?! Jag blir så ledsen och arg, varför vill dem förstöra?!
    Okej, så nu kanske vissa av er undrar vad som har hänt, och så här är läget: jag har varit tillsammans med min pojkvän i två dagar och i morse fick han ett sms som inte alls var speciellt roligt.
I morse klockan sex fick han ett sms från någon anonym person som skickat från en internetsida där någon hade skrivit att jag hade varit otrogen mot honom! Och detta lagom tajmat med att jag hade sovit hos en killkompis, så det var ju lagom kul!
    Däremot så trodde Abbe på mig när jag sa att det inte var sant och han litar på mig så det är skönt, men det gör mig ändå så arg och ledsen att någon ens försöker förstöra på det sättet! För jag förstår verkligen inte vem som skulle vilja göra en sån sak, alla vi vet om har ju bara varit glada för vår skull!
    Fast en sak ska dem veta och det är att det spelar ingen roll hur mycket de försöker förstöra, de kommer inte lyckas för jag släpper honom inte nu när jag äntligen hittat honom. Han betyder alldeles för mycket för att jag ska göra det!

Jag saknar dig sötnos, kom hem till Stockholm igen!!!

image26
Why would I risk this?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0