Så trött, men ändå lycklig

Jag är så trött på skolan just nu, eller rättare sagt på att jag känner det som att jag har för mycket att göra, men ändå tar på mig ännu mer saker att göra. Som den här veckan t.ex. måste jag göra massa saker innan fredag, men jag kommer aldrig att hinna klart med allt typ, för har varit dum nog och sagt att jag ska jobba tordags, fredag och lördag.
Men jag ska inte klaga så ycket för jag är iaf klar med filosofiarbetet, men engelskan är redan sen, men det kommer väl i sinom tid det också.
Men det finns ändå saker att se fram emot så det blir nog jättebra :)
T.ex. så ska jag på Takida på Arenan om 5 dagar!! Det ska blir jättekul verkligen, stört roligt!! :) Och sen ska jag ju på Sonata Arctica på Arenan den 31 oktober också :) Och nån gång under oktober så kommer Tina att öva sin hudterapeftgrej på mig också :) Såååå kul!!

Som sagt, stört mycket kl grejer som händer, så jag har egentligen ingen anledning att känna mig trött, men det känns bara som att jag måste börja ta tag i saker ordentligt om jag ska klara det här sista året!

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0