Ny dator leder kanske till fler inlägg

Japp, idag har jag köpt ny dator och har vi tur kanske det betyder att det blir fler inlägg eftersom jag nu inte längre behöver dela dator med hela familjen eller ta hänsyn till att folk sover eftersom jag med min lilla bärbara LG R405-A.CPH9V Notebook kan sitta i mitt rum och knappa.
Däremot så tar det nog lite tid innan jag kan surfa och så på den eftersom Telia har köer i sitt system idag vilket betyder att mitt abonnemang inte har startats upp ordentligt än.
Det var lite jobbigt när man kom hem och gjorde precis som det stod och sen insåg att det ändå inte funkade. Så det blev att sitta i telefonkö till deras kundservice och sen få hjälp med att veta att man bara måste vänta ett par timmar så ska det tillslut funka.

Jag har flera gånger de senaste veckorna tänkt att jag skulle skriva massa saker, men sen har datorn varit upptagen eller så har det varit försent för att sitta vid datorn.
Jag tänkte att jag ska ta igen det genom att lägga upp de inläggen jag har i mitt huvud någon dag här snart när jag har fått igång den lilla pärlan ordentligt eftersom internet strular som sagt.

Så håll utkik, snart kommer en uppdatering!


Min pärla

Kommentarer
Postat av: Melissa

haha, det finns väl inget annat att göra faktiskt x'D

2008-08-30 @ 20:46:51
URL: http://melissas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0