Dagen efter

Igår var en mkt intressant dag, haha eller kvällen blev verkligen det :P
Jag blev övertalad att åka till Mårten och det var riktigt kul så det var inga problem,
men vi somnade inte förrän klockan sex i morse och halv nio satt jag på bussen hem för att hinna duscha och fixa innan jag skulle åka till stan och möta Oscar.
Idag har jag gått runt i stan med Oscar och Emma och tittat lite julklappar, jag har fått och Oscar har fått :)
Vi åt lunch med mamma, mormor och Niklas och sen gick vi runt ännu mer innan jag och Nikas åkte och mötte pappa i Gullmars för att åka och fira farfars födelsedag :) Jag fick ett par handledsvärmare av Elisabeth, farfars särbo :) De var jätte söta och jätte varma :)
Nu sitter jag hemma hos pappa, ska snart gå ut och proväta julskinkan och kolla ett avsnitt av Bones, men ska också slå in absolut sista julklappen, den till Anne-Marie, och sen ska klapparna hamna under granen :)

Shit, det är julafton om bara nån timme, känns inte alls så! Men jag hävdar att det beror på den enorma bristen på snö.

Men, men nu ska jag ge mig av och se om det finns något julpapper kvar :)

Ciao ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0