Känsloblandad dag

Det här är en dag jag har något blandade känlor för,
dels har jag sett fram emot den eftersom vi ska gå på bio ikväll, jag, Troll och några andra.
Dels har jag dock också fasat för att den här dagen ska komma,
var nämligen i Salem på gudstjänst idag,
en gudstjänst där vi sa hej då till Tommie och Katarina som slutar nu.
Det känns sjukt tråkigt,
jag kommer sakna dem båda,
men som Katarina sa när jag kramade om henne idag:
"Det här är inte slutet, vi kommer fortsätta träffas"

Nu insåg jag också att jag måste åka tidigare in till stan eftersom jag i ett väldigt trött läge i morse tydligen sagt till pappa att jag inte alls behöver strömsladdarna till datorn, vilket betyder att de ligger kvar på min säng där. Så nu måste jag åka till Ropsten innan jag ska träffa Troll och dem för att hämta strömsladdarna.

Det kommer säkert en uppdatering när jag kommer hem från bion, då kan jag vara lite mindre stressad.

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0