Skola, men snart är det lov

Japp idag är det fredag och jag sitter återigen i skolan och ska "plugga" psykosocialt arbete. Men ja, det är just nu inte världens roligaste eftersom min lärare inte är så bra tyvärr. Och det kan göra väldigt mycket med ens motivation i ämnet och just nu ligger min motivation på botten.
    Dock så är det ju bara en lektion kvar tills jag får lov vilket är väldigt skönt även om det ska pluggas en del under lovet.
    Jag ska spendera delar av mitt lov sittandes med skolböcker och andra delar tillsammans med mina vänner och min pojkvän <3
   Idag ska jag åka till Nynäs och spela biljard med Tina och sen ta det lugnt hemma och imorn så ska jag spendera dagen tillsammans med Kalle och glo på film och så där, Oskar åker ju på kryssning med jobbet så.
Men det ska bli en jätterolig helg iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0