Överraskning från kusin?

Okej, min kusin är ju seriöst talat den mest udda människan på denna jord.
Igår fick jag meddelande från henne på bilddagboken där hon skrev att vi måste träffas snart för att hon har något som hon bara måste skänka bort till mig och jag blev lite så här att "jaha, vad har hon hittat på nu då?"
Så frågade jag henne på msn idag vad det är hon bara måste ge till mig och då fick jag till svar:
"Det tänker jag inte säga för det ska bli en surprise, men det kommer att få dig att älska mig ännu mera än du redan gör xD"
Och eftersom jag då faktiskt känner min kusin efter 17,5 år så blir jag lite fundersam och orolig eftersom man aldrig vet vad hon kan hitta på att hon bara måste ge mig...
Men vi bestämde iaf att vi ska ses en stund imorn och så ska jag få min överraskning, så imorn får väl också ni veta vad det är för nåt.

image57
Detta är då min kusin Ankan,
förstår ni min rädsla för vad hon hittat på nu? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0