Sån där jobbig dag idag som ändå är bra på nåt sätt.

Japp, det här har verkligen varit en sådan dag.
Jag har egentligen inte fått ett skit gjort trots att jag hade bestämt mig för att faktiskt göra någon nytta idag,
men så blev det icke.
Skulle varit på bio med Oskar, men det blev inte heller av så jag sitter nu hemma och är slö vid datorn och lyssnar på en av skivorna jag fixade hos Jojjo.
Det var visserligen väldigt bra och roligt, att träffa Jojjo, vi hade roligt och pratade en massa om allt och ingenting, det märks att vi har känt varandra typ hela livet!
Och min kväll blev just lite mer fylld med saker att göra, Lisa loggade in på MSN, hon är på väg hit nu så jag ska väl sluta det här inlägget snart.

Men ja,
det var väl den här dagen.
Fått nada gjort,
imorn ska jag till skolan en sväng och jag skäms nästan för att säga det,
men jag saknar skolan och mina rutiner!
Jag måste bara få färdigt kriminologiuppgiften och sen kan jag sysselsätta mig med marknadsföringen och sen börjar skolan snart igen...
Det känns skumt,
trodde aldrig att jag skulle sakna skolan så här mkt igen,
men sen var det ju likadant förra praktiktiden också.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0