Glad lördagsmorgon

Oj vad jag glad jag blev nu när jag loggade in på bloggen.
Liv som jag träffade på midsommar hade skrivit en liten kommentar som helt klart var kul att läsa. Har tänkt ringa henne massor av gånger, men det har aldrig blivit av, men nu ska jag ta mig i kragen och faktiskt ringa henne nån dag, så var beredd Liv ;)

Igår var jag och såg Madagaskar 2, mkt rolig film! SE! Sedan bar det av en sväng till Tunnan och sedan hem och sova. Fick reda på massa saker igår, information jag inte riktigt vet vad jag ska göra med, men ja, det blir bra.

Nu ska jag sminka mig och sen åka till jobbet för femte dagen den här veckan. Det blir säkert väldigt bra, måste plugga på vägen dit, på vägen hem och när jag väl kommit hem sen. Men det fixar sig alltid :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Liv

Det ser jag fram emot :) Det är bara bra med mig. Hur är det med dig? Jag var inne på din bilddagbok en gång och jag tror det var där jag hittade din blogg, så jag sparade den bland mina bokmärken. Fast sen glömde jag bort den tills jag kollade igenom bokmärkena igår :)

2008-11-22 @ 16:09:13
URL: http://leifh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0