En värmande gest

Här sitter jag, precis hemkommen från jobbet.
Det var RosaBandet GalanGloben idag, mycket mysigt evenemang att arbeta på, dock inte så mkt att göra, blev mest städande, så nu är min kiosk väldigt städad och fin igen.
Dock så var det inte det anledningen till att jag satte mig här och skrev. Det hände en sak på jobbet idag som gav mig den där varma känslan i bröstet ni vet. Jag stod och sålde godis och grejer som vanligt och så kommer det förbi en tjej och har ett sexpack med Lambinäsdukar med RosaBandettryck på och eftersom jag tyckte de var väldigt söta så sa jag också det och att jag också måste gå och hämta sånna. Sedan gick det kanske tio minuter, en kvart och så kommer samma tjej tillbaka och räcker mig ett paket med näsdukar och sa "Jag hämtade dem till dig så du inte blev utan".
Det värmde så tokigt mycket måste jag ju erkänna, att en vilt främmande människa brydde sig så mycket om att jag tyckte näsdukarna var söta att hon gick och hämtade ett pack till mig!

Men iaf, nu ska jag titta på nyaste avsnittet av True Blood innan jag ska sova, även fast jag redan borde ha somnat eftersom jag ska vara hos tandläkaren klockan sju imorn bitti och sedan har föreläsning, gå till gymet och hinna skriva massor på hemtentan.

Ciao!



If you just knew how it feels every time I think of you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0