Experiment

Tänk dig att du sitter på McDonalds och äter, sítter på bussen, står och väntar på tunnelbanan eller åker tunnelbana. Plötsligt ser du hur någon inom synhåll för dig börjar borsta tänderna. Hur skulle du reagera då? Svara gärna på frågan i en kommentar.

Detta var vad vi utsatte människor för idag, jag och min grupp i socialpsykologikursen. Det var ganska oväntade reaktioner vi fick måste jag ju erkänna, trodde fler skulle reagera, men vi fick ganska lika reaktioner ändå där den mest förekommande var idén om att man var försenad till tandläkaren och inte skulle hinna borsta tänderna när man väl kom dit.
Dock så var det inte så uppskattat på McDonalds då folk blev ganska irriterade.

Nej, nu ska jag till kyrkan och förbereda Taizégudstjänsten med Niklas och rita skyltar och grejer! Ska bli kul, hoppas det blir roligt på Soft sedan också.

Och snälla, svara på frågan jag ställde tidigare i inlägget så får jag något att läsa när jag kommer hem från kyrkan ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag skulle börja skratta. Kanske bara inombords om jag inte visste hur personen som borstade skulle reagera... jag älskar UDDA i alla dess former.

2008-10-03 @ 03:35:18
URL: http://malinlolita.blogg.se/
Postat av: Anna

hehe vad roligt, ja jag vet inte riktigt hur jag skulle reagera troligen skulle jag mest titta förvånat på människan^^

2008-10-06 @ 14:06:43
URL: http://lantisflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0