Glädjebringande mail!

Kom på en till sak jag bara måste berätta lite snabbt innan jag glömmer det!
Jag loggade in på mailen idag och hade fått några nya mail och sedan insåg jag att där fanns en avsändare jag inte sett på över ett år!
Max Samuels, en av Sveriges bästa coacher, grundare av Evolvercoaching!
Max var min coach under några tuffa månader i mitt liv för ett och ett halvt år sedan och när jag för ett år sedan började må bättre så rann kontakten bara ut i sanden allt eftersom och så helt plötsligt idag fanns det ett mail i min inkorg från honom.
Han skrev visserligen inget speciellt så där, undrade mest hur det var med mig och hur det går med livet, men det värmde något så otroligt, jag började nästan hyperventilera och hoppade upp och ner. Det betyder så mycket att han, som är sjukt upptagen, har tagit sig tiden att skicka ett mail till mig, en av hans gamla klienter som han inte haft kontakt med på över ett år!
Som mamma sa, det är äkta omtanke om sina klienter!
Jag kommer kunna leva på det här länge, hoppas bara att han svarar på mitt mail som jag sände tillbaka också.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0