I don't know a thing...

Det slog mig att jag inte längre vet någonting om honom,
jag vet ingenting som händer i hans liv,
i hans tankar,
i hans vardag.
Från att ha vetat allt,
från att ha fått vara en del av den där vardagen är jag nu totalt utesluten och det finns ingenting jag kan göra åt saken.
Jag vet att jag valde det själv och att jag får skylla mig själv, men jag saknar att vara en del av hans liv,
jag saknar att få höra hans röst i telefon,
att få ta del av saker och ting för jag bryr mig faktiskt tokmycket fortfarande även om jag inte är han flickvän.

Jag önskar att du en dag känner dig redo att släppa in mig i ditt liv för jag vill faktiskt vara en del av det...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Mian! Du e bäst!! Glöm aldrig det! Tänker på dej och önskar att du kan se att du rockar fett!! Se till att sov nu några nätter..... Kramisar Camilla

2008-10-27 @ 14:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0