Sjuk och nedstämd

Jag har kommit fram till att jag är jättesjuk just nu,
igår kväll kunde jag knappt resa mig ur sängen för att jag var så dålig.
Nu mår jag tack och lov mycket bättre, men det känns fortfarande ganska jobbigt att må så här.
Speciellt när jag ligger där ensam i sängen på natten och tänker på senaste gången jag var sjuk...
Det var i somras, jag hade öroninflammation och Anders var här och var världens gulligaste mot mig...
Fan... Jag ska inte tänka på sånt här, det gör mig bara ledsen.
Jag ska lägga mig i ett bad och försöka att inte tänka nåt mer på det här just nu,
jag önskar att det var lika lätt gjort som sagt...

Ciao!



I can't believe I'm such a fool...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0