Tycker klockan kan gå..

Yes, här sitter jag en sen söndags kväll och har jobbat som en tok och sovit för lite den här helgen också. Det känns av någon anledning som att detta har blivit en återkommande företeelse i mitt liv...
Jag sitter här och lyssnar på Takidas skiva "Bury the lies" och väntar på att klockan ska bli 00:15 för då hade jag tänkt se reprisen av Oskyldigt dömd med Mikael Persbrandt, missade det i onsdags pga jobb.
Tyvärr ligger läget så att jag är jättetrött och borde försöka sova egentligen, men det får bli imorn eller nåt. Idag känner jag inte riktigt för det, känns som att jag inte riktigt orkar sova.

Idag har det iaf varit trevligt och mysigt. Var och firade KusinVitamin som blev stor flicka igår och fyllde hela 18 år. Det var massa mat och tårta och jag och KusinVitamin satt ute i skogen på varsin blöt sten och pratade massor. Det är i sådana stunder jag verkligen förstår hur mycket jag älskar min kusin, och hur otroligt dålig jag är på att tala om det för henne. Annica, jag hade inte kunnat få en bättre kusin och jag lovar dig att jag alltid kommer att finnas här! Älskar dig!

Sedan när jag och mamma skulle åka hem började det jobbiga. Vi tänkte att vi skulle ta tåget från Centralen och åkte dit, men väl där upptäckte vi att alla tåg söderut var inställda p.g.a. en olycka mellan Centralen och Stockholms södra. Så till Gullmars, bussen till Älvsjö och därifrån tåget hem. Fast det tog bara en halvtimme längre än tänkt så det var rätt lugnt, men lite irriterande dock.

När vi åkte till Gullmars mötte vi en kvinna som stod och pratade med sin kompis om att hon skulle behöva åka värsta omvägen hem och sen visade det sig att hon skulle till Tumba så vi slog följe. Hon var sjukt trevlig och vi hade jättekul. Däremot kunde vi konstatera att världen var ganska liten för det visade sig att hennes bästa kompis är Dominica som äger C.U.M och Mums här i Stockholm! Där har man ju varit både tio och tjugo gånger liksom :P

Men neej, nu vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva så vi får väl se om jag ska göra ett nytt försök till att läsa Annas berättelse de 45 minuterna som är kvar tills Oskyldigt dömd börjar, har hittills bara blivit störd av MSN när jag försökt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0