Jobb och blä...

Jobbade ikväll, gick inte alls så bra som man vill att det ska gå och allt var kaos..
Jag har varit borta en gång och de som jobbade igår hade redan hunnit vända upp och ner på min kiosk, jag hittade ingenting längre och när jag gick från jobbet sist visste jag precis var allt var. Sedan blev ju inte kvällen bättre av att jag tappade 300 spänn från min ena kassa när jag skulle ner och växla det till mynt. Tack och lov tog Jonas det rätt okej och sa att det alltid fixar sig på ett eller annat sätt. *Tack för vimsiga och omhändertagande chefer*

Sedan tänkte jag nämna att Oscar, min söta vän, har flyttat till Linköping. Han påpekade för mig att jag inte nämt honom speciellt mkt här senaste typ året så jag tänkte att jag ska visa att jag tänker på honom! För vet du en sak knasboll? JAG SAKNAR DIG!!!
Ska försöka fixa så jag kan komma ner och hälsa på dig om inte allt för lång tid... Men tyvärr verkar det som att det kanske inte blir förrän i november iaf :(

Nu sitter jag här på sängen och är jättetrött, men kan inte sova, är för tomt i sängen bredvid mig. Jag saknar Anders.. Men han jobbar och har lite svårt att komma hit då.. Men vi ska mysa hela dagen imorn innan jag ska åka till jobbet.

Läste på Saras blogg nyss och hon hade skrivit en jättebra sak om det här med att man lätt tar människor förgivet. Det är något som jag också har tänkt på väldigt mycket, jag har tyvärr personer som varit mina vänner som inte förstått att de inte ställt upp när jag behövde dem och att det sårat mig extremt mycket. Jag hoppas bara att jag inte är sådan också, ni måste verkligen säga till om jag gör det, ni får till och med slå mig med nåt hårt i huvudet! För jag vill inte orsaka någon den smärtan några av mina s.k. vänner har orsakat mig.

Nej, nu ska jag försöka sova lite här tror jag också... Annars blir det väl väldigt jobbigt imorn.









































Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0