Nu vill jag sova

Ja, nu är det så här att jag nästintill konstant i två dagar har pluggat. Och denna natt är inte heller ett undantag!
Jag sitter och läser rapporterna som de andra grupperna har skrivit så jag kan ställa frågor och komma med eventuella synpunkter under redovisningarna i morgon.

Imorgon är det alltså redovisningar hela dagen, 10-17, och sedan bär det av till Salem för att gå på mitt första Soft för terminen, kunde ju inte komma när det startade förra veckan så.

Jag har en rapport kvar så jag borde ta itu med den innan jag somnar sittandes vid datorn, men jag lovar er en sak; på fredag när den här kursen är avslutad så ska jag sova! Och gå till tandläkaren.. *mutter*
Detta sovande kan jag unna mig eftersom jag och Veran har varit väldigt effektiva och duktiga de senaste två dagarna och blivit klara med de individuella uppgifterna som ska lämnas senast på måndag, men vi kommer kunna lämna in dem redan imorgon.

Helgen som ligger framför mig ska bli väldigt rolig måste jag ju erkänna! Det ska jobbas en hel del, både fredag och lördag kväll eftersom det är Ladies Night på Globen, och så på lördag dag ska jag träffa Oscar som har flytt Linköping för Sthlm i helgen ;)

Och by the way har jag hittat hunden jag ska skaffa den dagen jag får råd tror jag! Den är helt bedårande, liten, fluffig och jättebusig. En malteserhund :D

Neeej, tillbaka till pluggandet var det ja! Och sen är det att krypa ner under täcket och sova som är mest aktuellt.

Natti natti


Hur bedårande är inte den här liksom?
En sådan ska nog införskaffas i sinom tid, så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0