Tack Marcus för att du lyste upp min dag <3

Så här var läget, vi hade vår redovisning idag och gruppen gjorde bra ifrån sig trots väldig nervositet då vi skulle få veta omdömet på rapporten av Ojan efteråt.
Och så sitter vi där, alla som på nålar och då kommer slaget i magen; vi måste skriva om hela slutdiskussionen...! Och det finns verkligen INGEN tid till detta alls. Så dagen blev ganska förstörd, kändes ganska piss att behöva göra om den delen eftersom vi alla hade planerat för att inte behöva göra några större ändringar, men nu är planerna omändrade för oss och vi ska sitta hos Hulya imorn och göra om det. *yeay, eller inte*
Så inte nog med att jag måste gå till tandläkarn imorn så måste jag också skriva om en del i vår rapport för att kunna få betyget jag vill ha i kursen innan jag ska iväg och jobba...

Enkelt uttryckt var jag alltså inte så pepp när jag kom till Soft och det höll väl rätt mycket i sig också och jag hade huvudvärk och hela konkarongen.
Dock så var det trevligt på Soft som vanligt, dock med väldigt mycket stim och stoj och gap och skrik som det också alltid är i och för sig.
Vi "lekte" en lek med konversationskort, alla fick varsin fråga och så fick man besvara den inför hela gruppen. När vi hade gjort det i ungefär en kvart så kommer turen till Marcus igen.
Katarina tittar på kortet och läser:
- Vem vänder du dig till när du behöver omtanke och stöd?
Marcus ser sig om i rummet i två sekunder, pekar mot mitt och Niklas håll och säger:
- Hon som sitter bredvid token i hatten där borta.
Och jag inser att det är MIG han pratar om!

Jag blev så tokrörd att jag inte kunde låta bli att gå och krama om honom och tårarna bara rann, jag kunde inte låta bli, det rörde vid mitt hjärta så otroligt mycket att han säger att han alltid vänder sig till mig, just mig av alla människor som finns i hans omgivning. Och speciellt rörd blev jag eftersom jag inte har träffat Marcus sedan sommaravslutningen som var i maj och fortfarande så litar han på mig så mycket!
Det förgyllde verkligen min dag att få höra att jag är så uppskattad <3


Tack Marcus!
Du är GULD värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0