Tack Sara H!

Oj oj, hon fattar nog ingenting av det här, men hon hjälpte mig.
Hon gav mig hoppet tillbaka, hon satte ord på saker jag behövde höra.
Jag visste att hon var ett litet lyckopiller man alltid blir glad av att träffa, att hon har ett leende som smittar och ett skratt som kan få vem som helst att bli på bra humör, men att hon skulle lyckas skriva ett inlägg i sin blogg som träffade mig så rakt i hjärtat hade jag inte riktigt tänkt på.
Här satt jag, Maria 19 år, och läste på 16åriga Saras blogg och tårarna bara rann.
Ser du Sara? Du fick mig att gråta, men inte på ett dåligt sätt utan på ett bra sätt.
DU fick mig att inse vad som är det viktiga.
Tack Sara!
Jag finner inte ens ord som kan beskriva det på svenska. Det närmaste jag kommer är;
I'm so moved I'm sitting here, crying cause you showed me the real thing, what's whort to put faith and hope into.



TACK SARA!
Påminn mig om det så ska jag förklara, jag lovar :)

Kommentarer
Postat av: Sara

men oj, herregud! vad rörd jag blir :) ! inte trodde jag att det skulle kunna vara till sådan hjälp... och vad fina saker du skriver, mian <3 . TACK. blir verkligen glad :D:D:D



MEGA KRAM <33!

2008-09-22 @ 20:14:04
URL: http://noten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0