Utmanad

Tar en liten paus i mitt pluggande för att svara på utmaningen jag fick av Alex (pulvermos.blogg.se).

1.Vilken mat äter du ofta?
Kyckling, jag älskar kyckling!

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller du hjälper till och dukar ut ?
Det beror nog helt på vem det är som har kalas.

3. Var sitter du helst när du bloggar ?
Jag sitter väl oftast på min säng, men det blir väl även att datorn kan startas på tåg och liknande om jag kommer på ett bra uppslag för ett blogginlägg.

4. Köper du ofta Triss ?

Neej, brukar verkligen inte bli särskilt ofta, minns faktiskt inte ens när jag köpte en sist :P

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester ? 
Oj, det var svårt, har ju nästan alltid varit på samma ställen.. Men Paris är grymt så det får väl bli det.

6. Vilken tv kanal tittar du på mest ? 
Eftersom jag knappt tittar på TV längre så måste det nog vara TV3 eftersom jag bara ser Bones numera i princip.

Jag utmanar följande personer: 

Melissa, Anna, Veran & Sara

Så här gör ni som blivit utmanade:
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0