Värdelösa j*vla bredband!

Jag blir så less!
Man betalar flera hundra kronor i månaden för att få ett fungerande mobilt bredband till datorn och allt fungerar precis som det ska. Sedan har man datorn avstängd i lite mer än 24 timmar och vad händer när man startar den igen? Jo, bredbandet har lagt av!
Det spelar ingen roll vad jag gör, jag har prövat starta om den, stänga av den och sen startat den igen, startat om Telias bredbandsprogram, allt! Och ingenting funkar!! Jag blir fan tokig på det, känns värdelöst!
Sen ska man ringa till Telia för att fråga vad som är fel och får till svar att deras kundtjänst är stängd, till och med för felanmälan bara för att klockan var strax efter tio på kvällen... *morr*
Jag blir så trött, så nu har jag ytterligare en grej att skriva upp på min "Att göra imorgon" lista. Där står för tillfället:
  • Åka till skolan med Anders för att lämna tillbaka en bok som jag glömde lämna idag som måste vara inne senast onsdag. Känns ju lite värdelöst eftersom jag inte har fler föreläsningar den här veckan och alltså inte skulle behöva vara där.. Men så går det när man är glömsk.
  • Till banken och sätta in pengar på mitt konto (eftersom de mupparna som driver sånt där har stängt kassaservice i Tumba, j*vla idioter!)
  • Ringa Telia och klaga på internetet
  • Om Telia fixar det; knappa in räkningarna för kurslitteraturen som ska betalas snart.
  • Skriva färdigt skolarbetet hemma hos Hulya.
  • Börja läsa "Arbetsgruppens psykologi"
  • SOVA!
Men nej, nu ska jag gå och pussa lite på min underbara pojkvän en stund innan jag tänker krypa ner i sängen och sova så jag orkar upp tidigt för att fixa allt jag ska hinna med.

Ciao!

PS! Jag har faktiskt haft en riktigt bra dag fram tills det här med bredbandet och Kassaservice. Arbetet är nästan klart och min grupp är underbar, jag som fasade för grupparbetet, men det är kul på universitetet! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0