Helg

Lördag förmiddag och jag sitter här igen, blev väckt av att pappa ringde för ungefär en timme sen.

Ska väl ta och skriva om det jag inte orkat skriva om, så vi börjar väl med studentskivan i onsdags.
Den var trevlig, vi började på Nivå22 och satt där och pratade massa skit och hade väldigt trevligt, jag, Kamilla, Lisa, Kim, Rebecka och Marcel.
På skivan var det massa folk man kände och några kära återseenden, mkt dans och sedan blev det en sen hemresa.

I torsdags somnade jag i frisörstolen när jag var och klippte mig, avslappnande när nån håller på med håret.
Soft var roligt, vi har nu bestämt vilken färg vi ska måla väggarna med så det projektet lär väl dra igång snart också :)

Igår var det skola som gällde och sedan hem och vara trött samt umgås lite med Alex, vilket var hur mysigt som helst <3
På kvällen bar det iaf av till Kalle tillsammans med Lisa för filmkväll. Filmen, Session 9, satte sig på hjärnan på mig så det var inte speciellt lätt att sova i natt vilket gör att jag är väldigt  väldigt trött idag nu när pappa ringt och väckt mig.

Jag vill äta nåt känner jag, men det finns uppenbarligen typ ingenting hemma, inget bröd eller nåt sånt. Helt idiotiskt, får väl ta den där mikropizzan jag såg i frysen igår.

Ikväll är det iaf fira Rebecka som gäller, ska bli kul som fan! Saknar Rebecka, inte sett henne på alldeles för länge <3
Men nu ska jag fixa lite mat, duscha och fixa lite och sen kanske jag ska orka läsa lite juridik också!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0