Helgen som gick...

...var underbar!
I fredags var jag på filmkväll hos Kalle, såg visserligen en sjukt obehaglig film och hade svårt att sova eftersom jag är så lättskrämd, men det var mysigt att umgås med dem igen.

I lördags var det dags att fira Rebeckas födelsedag några dagar för tidigt och det började med grillning ute i solen med Rebecka, Niklas, Mårten, Marcus, Melinda och Oscar. Mycket mysigt och väldigt härligt. Sedan kom även Jessie, Crille och Kim och vi rörde oss inåt och satt och pratade och skrattade. Även Lisa dök senare upp och det var verkligen jättetrevligt! Det var många skratt, men vi fick även vår beskärda del av tårar, både av lycka och av sorg. Natten slutade iaf med att jag och Oscar åkte hem och slocknade på min säng och jag fick lustiga sms av Blondie. Haha!

Igår var det dags för släktkalas hos Bosse och Ylva, kusin Freddan fyller ju faktiskt 17 år! Shit han börjar bli stor nu, men i mina ögon kommer han alltid vara min lillkusin oavsett om han faktiskt råkar vara ett huvud längre än mig ^^
Jag kom hem med typ 11 filmer och första säsongen av en serie som jag lånat av Ylva, mkt trevligt, då kommer jag ha nåt att sysselsätta mig med mellan allt pluggande på landet i helgen. Så natten spenderades med att kolla på film samt ge utlopp för saker jag gått omkring och tryckt bort ett tag nu, sedan får vi se var det tar vägen senare, men jag gjorde det iaf.

Idag har jag varit och ätit lunch med Tina och Jessie i stan, det var mysigt! Vi satt ute i solen och pratade och njöt och sedan promenerade vi en liten bit innan Jessie åkte till jobbet och jag åkte hem. Nu sitter jag hemma och ska läsa färdigt om social varseblivning och sedan blir det att äta nåt, ringa Katayun och åka till gymet. Får träna två pass idag då jag åker från stan på onsdag och inte hinner dit innan.
Nej nu ska jag läsa klart, skriver kanske senare!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0