Inte på topp

Så här är det, ni som nu läser, jag är sjukt stressad över tentan som är om sex veckor, plus att jag inte är på topp riktigt annars heller.
Fick idag veta att min släkting ligger för döden i Finland och det finns ingen som helst möjlighet för mig att träffa honom en sista gång. Jag har inte heller mått speciellt bra annars heller.
Så just nu vet jag inte hur mkt jag kommer att skriva eller vad det kommer att handla om, jag vet inte ens om jag kommer att orka nånting mer än skolan, träningen och det lilla jag ska jobba.

Idag var trots allt en ganska bra dag, tränade slut på mig själv på gymet och sedan träffade jag Sanna, blev lite handbollstittande och klänningsprovande, men också ett jobbigt telefonsamtal som förhoppningsvis ska hjälpa mig i slutet.

Nu vet jag inte vad mer jag ska skriva så jag tänker nog sluta här.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0