Mys i solen

Sitter på trappan till uthuset på landet och njuter av en kall cider i det härliga solskenet. Det är varmt och skönt, sitter ute i enbart shorts och en polotröja med trekvartsärmar, men det är nästan också för varmt. Det är underbart! Jag älskar det här. Lite längre bort står pappa och de andra runt grillen och pratar och dricker öl och vin. Det känns som att det här kan bli en ganska trevlig långsfredagskväll faktiskt. Grannarna är här på middag, vi ska äta grillat kött med klyftpoptatis och bearnaisesås, mums!
Dock så hade jag hoppats på att få avsluta min långfredag med att kunna sätta mig med datorn och vara lite social på MSN, men det fungerar fortfarande inte! Jag fattar inte för det finns inga fel som MSN kan hitta när det felsöker, helt sjukt. Jag tyckte jag var värd det efter att ha pluggat en massa idag, men så blir det visst inte om det inte på något mirkaulöst sätt börjar fungera.

Nej nu ska jag fortsätta bråka med MSN och lyssna på Ted Gärdestad (bättre sommarmusik är svår att hitta!) och njuta av min cider!
Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0