Mysig fredag

Idag har jag varit med om lite skumma, men också en del mysiga saker.
Jag har fått tillbaka lite av min skrivlust, jag känner att jag fått ett nytt uppvaknande. Jag är helt slut i kroppen idag efter en massa promenerande, var ute med Jessie i två timmar idag i det helt underbara vädret.
Vi upptäckte platser vi aldrig tidigare sett någon av oss, en sjö inte alls långt från där jag bor och ett gigantiskt hus som senare visade sig ha varit ett motivationsboende för olika beroendegrupper.
Träffade även Lisa och fick lite massage så nu hatar inte min rygg mig fullt så mkt som den gjorde innan. Sedan var det promenad hem, ligga i ett bad länge och sedan har jag städat rummet.
Nu tänkte jag lägga mig med en av juridikböckerna en stund och sen får vi se vad som händer senare ikväll, om jag träffar Basse eller om jag bara är hemma och tar det lugnt och sover tidigt eftersom det är jobbdags imorn. Har saknat det, så det ska bli skönt att komma tillbaka :)

Vad som hänt de senaste dagarna och så kommer senare, orkar inte riktigt just nu. Finns inte så mkt intressanta saker att säga om de dagarna ändå, förutom att jag hade ett telefonsamtal igår som ändrade en massa till det bättre.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0