Trötthet, på riktigt.

Jag känner mig helt slut, precis så där slut som man bör göra efter att först sitta på föreläsning och sedan fixa en redovisning och sedan direkt till simningen och därifrån direkt och träffa en kompis.
Det är helt klart min dag i korta drag.

Jag började dagen med föreläsning och sedan lunch i skolan med Pärnilla, Daniel, Shannie, Zandra och Malin. Efter lunchen var det massa jobb med PF-uppgiften och sedan bar det direkt av till Salem och simning med Veran och Erixen efter en kort fikapaus med morotskaka och juice. Simningen gick bra, idag blev det 22 längder, 550 meter och det var inte alls lika jobbigt som förra veckan trots att jag idag har träningsvärk som inte är av denna värld.
Efter simningen åkte jag till Tumba och mötte Carro som är hemma från Lund. Vi satt hemma hos mig och åt middag och pratade en massa, det var trevligt och riktigt roligt att träffa henne igen!
Nu har jag skrivit rent dagens föreläsningsanteckningar och tänker nog sätta mig och kolla en film nu snart.

Kanske kan få en ny mobil idag eller imorn också, om jag har tur. Jag hoppas verkligen det, skulle vara hur kul som helst!
Imorn är det föreläsning 9-12 och sedan bär det av hem och packa, i sällskap av Lisa, för att åka till landet på kvällen. Ska bli riktigt skönt faktiskt, jag vill bara få komma iväg från Stockholm och ta det lugnt och plugga i lugn och ro. Måste ringa Oscar och kolla om han ska åka med oss till Linköping imorn också.

Nej nu tänker jag unna mig en film och bädda ner mig i sängen och inte ta mig upp om jag inte måste iväg och hämta min evetuella, nya mobil.
Och Anna, det har hänt en del, men vi kan ta det på msn eller nåt istället <3
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0