Fredag

Denna fredag kommer inte spenderas på något annat sätt än nedbäddad i sängen med skolböckerna. Jag lyckades ju nämligen glömma min "vanliga" bok hemma hos mamma så det blir kurslitteratur ikväll och antagligen resten av helgen också.
Jag får se det från den ljusa sidan, jag kommer få saker gjorda! Om jag nu kan hålla mig vaken och inte somnar i böckerna :P Haha

Ska kanske orka kolla på Sagan om ringen som går på TV3 ikväll också, men det beror helt på hur trött jag är. Tänker nämligen sova bort halsont och snuva så jag orkar åka till Veran imorn och mysa med massa trevligt folk där!

Nej, nu ska jag koka tevatten och sen bädda ner mig i sängen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0