Skolstart

Skolan drar igång igen den 25e augusti.
De har lagt upp schemat nu så det känns att det är igång igen snart.
Jag måste då erkänna att det ska bli rätt roligt, jag ser fram emot att börja skolan igen, det tar mig ytterligare ett steg på vägen mot att bli färdig och klassen är ju mysig.

Idag har vi spelat minigolf och till ingens förvåning så förlorade jag idag också, precis som alltid :P
Sedan var vi till ICA Maxi där jag hittade Fanta Lemon vars återkomst i butik som Bråk så gulligt underrättat mig om i sms tidigare idag. Tyvärr var 1,5 litersflaskorna slut, men jag fick en halvliters iaf. Och den är så god, så god, så god :D

Nej nu ska jag fortsätta mitt boksökande till första kursen under höstterminen :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Bråk

Underbart god den är :D



jag fick mina två böcker böcker till kursen idag..

tunga -_'-

2009-08-09 @ 23:53:07
URL: http://pulvermos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0