Att drunkna i ölflaskor...

...är något jag nästan upplevt idag (med idag menar jag fortfarande fredag)!
Jag har jobbat AC/DCGloben och jag skojar inte när jag säger att jag nästan bara sålde öl. Jag har blåsor i händerna från alla korkar jag skruvat av och jag är helt slut i både kropp och huvud.
Vi badade fullkomligt i ölflaskor, det stod ölflaskor överallt, på varenda bänk, och det låg ölflaskor över halva golvet!
Dock så spenderades hemresan med en trevlig pratstund på Centralen med Rebecka, några mysiga sms samt galna samtal med Lisa så trots att jag inte ens varit hemma i en timme så känns det rätt okej.

Imorn är planen följande;
- sova ut!
- börja packa inför kryssningen, som är på måndag! *längar*
- Sussus inflyttningsfest!

Vem vet, jag kanske till och med unnar mig att se nån bra film.

Men nu ska jag faktiskt sova och så kanske man får vakna upp till nåt mysigt sms imorn bitti. *hihi*
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emelie of course!

Trots att vi drunknade i ölflaskor igår så tyckte jag det var roligt och trevligt att jobba :D speciellt när man har sånna trevliga arbetskamrater ;)

Men det var ändå skönt att komma hem till tystnade där ingen tjaffsade om att man bara fick köpa två öl per person! men som sagt jag tyckte kvällen var super trevlig ! :P kan man säga så om jobb ?

Jaja, får se om vi jobbar ihop på Judas Priest då och göra om samma sak igen ;) .

Nu blev kommentaren väldigt lång, men men :P Hoppas du orkar läsa allt i alla fall.

Lycka till på AC/DC på söndag och hoppas du får jobba med några bra personer.

Vi hörs!

Ha en fortsatt bra dag! :)

2009-02-21 @ 12:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0