Klagoinlägg!

Jag har suttit med min hemtenta hela dagen, och jag menar hela dagen. Från kl 8:15 i morse. Så nu när jag efter två timmars paus för sjukgymnastik har suttit ytterligare två timmar och skrivit har jag tröttnat ganska hårt.
Så roligt är det inte just nu.

Maria loggar in på bloggen för att läsa några förhoppningsvis trevliga kommentarer. Men vad händer när jag loggar in? Jo jag inser att jag inte har några kommentarer!!!
Vad har hänt?!
Emelie & Rebecka LEVER NI?!
Var har alla mina kommentarer från er tagit vägen?!

Okej, jag är jättetrött och hatar just nu att plugga, så jag måste få klaga lite, så det var egentligen bara enda anledningen till att jag orkade skriva nåt.

*haha typiskt mig*

Kommentarer
Postat av: Emelie of course!

still here!

2009-02-17 @ 19:13:05
Postat av: rebecka <3

Förlåt gumman, jag lever i högsta grad! <3

2009-02-23 @ 13:30:00
URL: http://beckastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0