Falskt alarm

Det var inte öroninflammation, tack och lov! Jag har inte haft det minsta ont idag så jag kommer kunna jobba i helgen om de behöver mig. Yeay! Jag har kommit fram till att jag saknar jobbet och alla mysiga människor som finns där när jag inte kan jobba, som igår smsade Jenny mig och tyckte det var jättetråkigt att jag inte skulle jobba.
Emelie smsade i morse och retades för att hon hade jobbat med den hon jobbade med igår, vi behöver inte nämna några namn kanske :P
I miss Emelie! Jag saknar henne jättemycket, hoppas verkligen att vi får jobba ihop på lördag! Det skulle vara grymt!

Men nu tänker jag gå och öra i ordning badvatten och sedan krypa ner med min bok och sen ska jag vara söt dotter och laga mat, min säsong av OC är ju slut nu så jag måste ju hitta nåt annat att sysselsätta mig med ;)
Säsong 2 ska inköpas när pengar finns, inget snack om saken.

Men jag skriver säkert mer senare eftersom jag inte har nåt att titta på och det inte är någon handboll ikväll.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emelie of course! :D

mohaha :D jag gillar att retas och vi behöver inte nämna några namn ifall några som inte bör läsa denna blogg läser :P

Jag saknar dig också! du får ju tjata på Cheferna om att vi ska jobba ihop igen ;)

BLI FRISK!

2009-01-20 @ 20:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0