Pluggisdag idag

Japp, vi var här idag, jag, Katayun, Felicia och Veran. Gick väl si så där, men vi kom igenom nästan allt tillslut :)
Nu sitter jag och ska skriva lite till grejer som jag ska skicka till Katayun och Felicia och sen ska jag väl börja röra mig mot Veran, där vi ska plugga imorn.

Och som svar på Rebeckas kommentar:
Nej, jag har inte tänkt på det för jag tänker inte på att du är så liten! Plus att du umgås med mig och jag tar hand om dig ;P

Och som svar på Emelies kommentarer:
Då vet jag att du fortfarande håller koll på mig och lever, började ju oroa mig där en stund!

Kommentarer
Postat av: katayun

japp! plugg var det :D och massa gott fika!

2009-01-14 @ 16:19:50
Postat av: rebecka <3

haha söt, det är iof inte så många av dem som jag umgås med som ser mig som 15. Men ändå, tyckte bara att det var lite roligt hihi.

SAKNAR DIG SOM FAN BTW <3

PUSS<3

2009-01-22 @ 00:51:51
URL: http://beckastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0