Pratar med Becka

Jaa, just nu pratar jag med Becka i telefon, det är väldigt kul.
Efter en dag av plugg och vattengympa är det lite roligt att prata med Becka igen, mkt länge sedan nu faktiskt!
Men jag ska ta och packa ihop mina saker lite och åka iväg till Lisa som ville ha sällskap.
Jag ska jobba på onsdag, förhoppningsvis kommer jag se massor utan Emelie då!
Och sen har ju faktiskt hon och jag vår biodejt inbokad på lördag ;)
Skriver nog lite mer imorn, förhoppningsvis har den dagen varit lite mer händelserik!

Ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tänkte läsa första kursen. Är det kul så läser jag kanske flera ^^

Hur är det med dig annars?? Puss&kram

2009-01-27 @ 06:10:25
URL: http://saraasunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0