Teknik = muppat

Ja, teknikens värld hatar mig. Det måste nog nästan vara så för inom loppet av sex timmar så gick både mobilen och datorn sönder.
Mobilens skador täcks inte av garantin så den kommer inte lagas, vilket betyder att jag måste köpa ny telefon... *suck*

Datorn däremot ska väl förhoppningsvis vara fixad imorn eftersom det egentligen inte är datorn som är trasig, hoppas jag iaf. Den har slutat reagera när man kopplar i strömkabeln så förhoppningsvis är det inte svårare än att strömkabeln är trasig och jag kan få en ny imorn när jag och pappa åker tillbaka till Kista för att fixa det. Det värsta som kan hända är att jag får lämna in datorn eftersom det kan vara fel på strömkretsen också och då blir det jobbigare på en gång.

Suck säger jag bara, elektronik är värdelöst just nu... Gamla, halvtrasiga mobilen åter i bruk och återigen dömd till den evighetslånga väntekön till mammas dator, så förvänta er inte så många blogginlägg om det visar sig att det är fel på datorn.

Nej nu ska jag ringa NeA och sen kanske jag ska börja knarka halstabletter för att det inte ska bli någon förkylning av mitt lilla halsont.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0