Egoboost som skickade mig till stjärnorna

Jag fick en sån ikväll,
det var helt sjukt.
Jag skickades till stjärnorna, jag steg i mina egna ögon och jag blev verkligen överlycklig.
Jag uppfattas som ansvarstagande, mogen och vuxen,
jag ger ett bra intryck till människor,
de litar på mig.
Lite uppskattning var verkligen inte fel,
behövde verkligen det känner jag nu när jag faktiskt fick det från någon som inte på något plan är skyldig mig det.

Jag känner mig otroligt glad,
otroligt uppskattad,
och mest av allt känner jag mig väldigt inspirerad.

Tack, du förstår nog inte hur mkt de där få orden betydde!

You sent me to the stars, and I think I'll stay here a while!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0