En ledig söndagkväll

Ja, det var länge sedan jag hade en ledig söndagskväll ute hos pappa, har de senaste veckorna behövt åka hem och vara hemma på måndagen eller nåt sånt, men inte idag inte. Ikväll blir jag kvar hos pappa och ligger just nu på min säng efter att ha läst ut den tredje chick flick boken för helgen och väntar på att pappa och Anne-Marie ska komma hem med mat tlll mig eftersom det inte finns något hemma.

Jag har kommit fram till att jag har haft en riktigt trevlig och skön helg. Den har spenderats med att umgås med människor samt bara ta det lugnt och ligga och läsa en hel del. Även en del trevlig kvalitetstid med familjen har det hunnit bli, speciellt med Carro. Okej att vi inte är familj rent biologiskt, men jag ser ju ändå på henne som familj eftersom hon har varit en del av pappas liv efter skilsmässan så länge. Det var riktigt roligt igår när vi pratade så mkt och tog sällskap både till och från stan och så där.

Nu sitter jag med pappa och Anne-Marie och tittar på Wipeout. Det är ganska roligt, jag skrattar massor, hur kul som helst. Jag älskar Felix och Hans som är kommentatorer! Helt sinnessjukt alltså.
Ska nog gå och hämta min glass och äta lite till av den, eller rättare sagt, det sista av den :P

Ska vara lite social med pappa och Anne-Marie nu, skriver kanske senare igen :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0