Idétorka..

Så här är det va, just nu är jag lite ur form i mitt skrivande känner jag och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva när jag väl skriver. Och det blir väl inte direkt bättre av att mina underbara vårkänslor helt plötsligt fått för sig att de ska försvinna i och med att det snöade en massa på mig igår. Jag är så trött på den här vintern och idag är jag lite bitter och trött, men ändå inte.
Jag är inte ambivalent just nu helt enkelt. Har umgåtts med Oskar idag, det var kul, massa prat och skojbråk.
Metallica igår blev inställt för sångaren åkte in på sjukhus, vilket säkerligen alla vet eftersom det stått överallt.

Nej nu vet inte jag vad mer jag ska skriva så jag avslutar och hoppas att jag kan komma tillbaka snart och ha nåt riktigt kul att skriva om.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0