Kort inlägg med lite uppdatering

Jag har ju inte skrivit vad jag gjorde i tisdags än, men tänkte att jag ska göra det lite snabbt nu innan jag ska duscha och sminka mig och grejer :)

I tisdags iaf så träffade jag MJ och Sara! Det var hur kul som helst, vi lagade mat (eller okej då, jag åt chips och dem lagade mat) och pratade massor och det var hur mysigt som helst.
God mat var det också ;)
Alldeles för länge sedan jag gjorde sånna saker med mina vänner, måste bli bättre på det, helt klart. Och speciellt så måste jag bli bättre på att träffa folk. Nu var det ju över ett halvår sedan jag träffade Sara liksom!

Nej, men nu måste jag nog äta något snart annars tuppar jag av. Känner att min frukost bestående av Ben&Jerrys kanske inte var det smartaste, men jag åt ju faktiskt en foccacia i skolan också ;) Haha!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anna

diggar dina matvanor;) Puss

2009-03-27 @ 09:24:21
URL: http://litensak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0