Oroa er inte

Jag blev rörd av hur folk har brytt sig om det förra inlägget jag skrev, men jag lovar er att det inte är någon fara, jag bara kände mig aningen nedstämd.

Jag är bättre nu, är hemma hos Oskar för att umgås och göra nåt annat än sitta hemma ensam och fundera. Vi ska kolla lite film och sen sova. Har sovmorgon imorn så förhoppningsvis så kommer jag känna mig utvilad imorn när jag ska på studentskiva med Tommy. Det ska bli sjukt roligt, men nu ska jag vara lite social med Oskar.
Kanske lånar hans pluttdator imorn innan jag åker till skolan och skriver lite, annars skriver jag när jag kommer hem från skolan imorn.

Tack för omtanken, det värmer!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0