Plugg på landet

Är på landet med pappa och dem.
Sitter i min säng och skriver rent massa föreläsningsanteckningar och har även kommit fram till att det är något fel på internet här för MSN funkar fortfarande inte här nere trots att jag gjort uppdateringarna jag behövde fixa.
Men aja, jag får väl klara mig med Facebook vilket suger då Aru kommer hem ikväll och antagligen lär sitta på MSN och jag kommer inte kunna prata med honom och vi kommer inte ses förrän tidigast måndag för båda har mkt plugg :(

Dock är jag lite glad då jag idag hittade två böcker på Motala Återvinning som jag försökt få tag på i flera år! De är sjukt bra så jag ska faktiskt unna mig en lördagskväll utan juridikböckerna idag. Massa sömn och en bra bok borde få min förkylning och spänningarna i ryggen att försvinna. Hoppas jag iaf!

måndag blir det frisören och färga mitt hår, Pia behövde en modell så jag får fin färg på håret snart igen. Och på torsdag ska hon ha klippningslektion och även då behövde hon en modell så jag får även snygg frisyr på torsdag också. Måste erkänna att jag är väldigt nöjd med den saken då Tina snart tar studenten och grejer.

Nej, nu ska jag fortsätta med mitt skrivande så jag får läsa min bok snart!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0