Inte död än!

Haha för att dra en parallell till en Robert Broberg låt - jag är inte död än.

Däremot är jag trött och har fullt upp med skola, jobb, träning och familj, vänner och pojkvän. Blir en hel del att hinna med på alldeles för få timmar.

Tänkte bara lämna en rad och en liten diskussion kring små människor som attackerar folk de inte känner på nätet med förplämpningar och annat. Jag tycker det är oerhört fånigt, men värt att uppmärksamma eftersom det förekommer väldigt ofta. Jag upptäckte att jag fått en sådan kommentar, från en 14årig kille som aldrig träffat mig och bestämde sig för att han skulle vara elak mot mig. Vad han nog inte hade väntat sig var att jag skulle sätta mig och skratta åt fånerierna och sedan klicka på anmälningsknappen så att han nu kommer få problem med huvudmännen för den berörda sidan.

Annars leker livet vidare och jag flänger mellan skola, jobb, hem, träningsplatser och Kista. Allt för att hinna med så mkt som möjligt som sagt. Dock så har det blivit en del mys, speciellt i helgen då jag och Robert hade varit tillsammans i sex månader :) Tiden går fort när man har roligt!
Nu ska jag fortsätta med mitt flängande. Nästa anhalt är Globen och Show of Christmas! Någon mer än jag som ställer sig oförstående till varför man har julshow innan första advent ens kommit?

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0