Sooooool och Taizé <3

Jag är så lycklig, utanför fönstret skiner solen för fulla muggar och det är nästan 20 grader varmt i solljuset och inte nog med det har jag skickat in anmälan till Taizé som förhoppningsvis snart blir bekräftad.

Det betyder att det mesta är klart för avresa, bussplatserna är bokade, anmälan skickad och antalet som vi åker är också klart! Jag är oerhört peppad i år, har insett att jag kommer få visa Veran vad jag upplevt där, visa henne den platsen som ger mig mest lugn på hela jorden. Jag hoppas bara att hon kommer tycka om det lika mycket som jag gör och att hon vill följa med dit fler gånger.

Jag längtar efter sommaren nu! Vill ha sommarlov, inga kursböcker, bara böcker jag valt själv, sol och lugn och ro förenat med resor till underbara platser med underbara människor.
Idag är jag pepp på sommaren kan jag ju säga! Men är också pepp på att bara få vara hemma i Stockholm och på landet med pappa. Det känns som att det här kan bli en väldigt bra sommar varvat med resor och vara hemma i Sthlm och umgås med alla här...

Haha snacka om att jag åkt på sommarlängtan nu, det kommer nog inte heller bli bättre faktiskt, kommer nog fortsätta så här ett tag till! Snart ska jag dra på mig skorna och gå ner till bussen och åka till sjukgymnasten, ute i solen känns som en bra plats att vara på idag. Håll tummarna för fortsatt underbart väder så jag kan sitta ute och plugga imorn, det skulle vara helt underbart!

Nej, nu känner jag att jag mest svamlar och inte säger så mycket matnyttigt egentligen så ska väl säga att tentan i torsdags kändes bra, kommer nog klara den iaf och helgen har varit mysig och spenderats med pappa och Robert. Var väldigt skönt att bara ta det lugnt, sova ut ganska mkt och ligga i soffan och ta det lugnt och bara mysa. Det blev även födelsedagsfika hos Freddan igen och träffa Oscar en stund när han var i Sthlm! Sjukt länge sen vi sågs så nu måste vi skärpa oss! Borde väl åka till Linköping och hälsa på snart också.

Nu tänker jag söka sommarjobb på SF Bio och sen åka till sjukgymnasten :)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0