Tentaplugg...

...är det enda den här veckan kommer bestå av i princip!

Väääldigt mycket tentaplugg och så lite tentaångest som möjligt är planen, tenta torsdag morgon 9-12, sen blir det pic-nic i en klasskompis vardagsrum innan det bär av till jobbet.

Nu har jag iaf blivit klar med alla anteckningar så ska packa ihop mina grejer och ta en snabb promenad till bussen och åka och simma med Veran och Jessie.

Måste ju bara berätta att jag och Susen var på handboll igår, var fantastiskt roligt och vi är båda överens om att vi måste ta oss själva i kragen och börja spela igen eftersom vi båda saknar det sjukt mycket.

Men neeej, nu måste jag verkligen packa och sen åka. Kanske skriver en längre uppdatering senare, annars hörs jag väl av efter torsdag igen ;)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0